Kortárs segítő az online oktatásban is

A Scratch Challange 2020  őszi programozói versenyen 1. helyezést ért el  Puskás Szilvia 8.f osztályos diákunk.  A kihívásra tetszőleges oktatóprogrammal lehetett nevezni, bármely tantárgyhoz és korosztályhoz kapcsolódhatott az ötlet, a lényeg, hogy segítsen másoknak a tanulásban.

Szilvi így ír a projektjéről:

Az volt a feladat, hogy készítsünk egy olyan programot, amivel gyerekeknek segítünk az online tanulásban. Én alsó tagozatos diákoknak, matematika és természetismeret tantárgyakból szerettem volna segíteni az elkészült játékommal, mert a kicsiknek nehezebb megérteni ezt a helyzetet.
A játékhoz részletes leírást készítettem, hogy ne okozzon gondot senkinek se a használata. Nagy örömmel el tudom azt is mondani, hogy a valóságban  is alkalmazásra került a játékom, és elégedettek voltak vele a gyerkőcök. 
Szívesen részt veszek a jövőben is  ilyen kihívásokban, ha lesz rá alkalom, és remélem sok gyerekhez eljut még ezután is a játékom.

Oktató játék 1. osztályosoknak

Híradás a delmagyar.hu oldalán: Tanulást segítő programot írt alsósoknak a csongrádi diák.